неделя, 22 май 2016 г.

The "To Be Read" Book Tag

Нямах търпение да направя първия си book tag и ето, че моментът настъпи. Почувствах се поканена от Анна и Ралица (най-вече от Ралица, тъй като е направила тага сама). А сега нека споделя малко за непрочетените си книги.

1.Как и къде следите вашата купчина с книги за четене?
В началото си водех списък, но после станах редовен потребител на Goodreads и сега всичко е там.

2.Повечето ви книги за четене са на хартиен носител или в електронен формат?
Нямам нито една книга в електронен формат, за което съм изключително горда от себе си, защото е против правилата ми за четене и досега не съм си позволявала да го наруша. Имам огромна етажерка, която няма да се напълни, ако чета в електронен вариант... Пък и не ми доставя такова удоволствие да се взирам в екран, отколкото да усещам книгата в ръцете си, а после да я гледам на рафта.

3.Как определяте коя да е следващата книга за четене?
Най-често е в зависимост от настроението ми. Един ден съм на вълна английски класики, друг ден фентъзи...Или пък, ако мой приятел ми сподели за новата книга, която толкова много му е харесала и ме хване, докато ми разказва за какво иде реч, има случаи, в които въпросната книга е заемала първо място в списъка за задължително купуване и четене.

4.Посочете книгата, която стои най-дълго в списъка ви за четене.
Смятам, че това е изобщо цялата поредица на Сара Дж. Маас - Стъкленият трон. Когато си направих първият списък, още не беше излязла втората книга, а сега има цели четири и още една, която ще излезе скоро. Абсолютно всички книги са зачертани от листата, само те, единствени, останаха.

5.Книга, която скоро сте си добавили към списъка за четене?
Според Goodreads това е "Уинтър" - най-новата книга от поредицата "Лунните хроники", но тъй като не съм прочела нито една от тях (все оше!), мисля че ще сложа тук "Ясновидците" от Либа Брей.

6.Книга, която сте добавили в списъка си за четене заради красивата корица?
Отново не е  една, а цяла поредица, която май не е преведена на български. Това е поредицата Defiance, която мисля, че се превежда "Съпротива"? Страшно много ми харесва, а момичето ми напомня на принцеса Мерида от "Смело сърце" и на Америка Сингър от "Изборът".

7.Книга от списъка ти за четене, която не планираш да прочетеш?
Това е "Лукс" на Ана Годбърсън. Прерових къде ли не за тази книга, защото ми изглеждаше супер интересна, а корицата е толкова красива...За нещастие още от първите няма и 30 страници ме отказа... Може би след време ще й дам втори шанс.
8.Непубликувана книга, чиято поява очакваш?
Това е "The Cursed Child" от Джоан Роулинг, но ще вмъкна само, че очаквам на българския пазар да се появи и "Сирената" на Кийра Кас, а също и "The Too-Clever Fox" от Лий Бардуго, макар и публикувана в електронен формат.

 9.Книга от списъка ти за четене, която всеки ти препоръчва?
Ако трябва да съм точна това са "Гневът и зората" на Рене Ахдие, "Лунните хроники" на Мариса Мейър и "Двор от бодли и рози" на Сара Дж. Маас. Абсолютно сходни към тези на Ралица aka Стайлс.




 10.Книга от списъка за четене, която всички вече са прочели, само ти не си?
Не една, а хиляди... Но най-вече "Героите на Олимп" и "Пърси Джаксън и боговете на Олимп" от Рик Риърдън и "Делириум" от Лорън Оливър. Интересното е, че не изпитвам никакъв интерес към тези книги, колкото и да казват, че са интересни.



11.Книга от списъка за четене, която си умираш да прочетеш?
"Отпор" на Дженифър Л. Арментраут,"Хари Потър и огненият бокал" и "Въглен в пепелта" на Сабаа Тахир



 12.Колко книги за четене сте си отбелязали в Goodreads?
71, но ми се струват мнооого повече... С всеки ден списъка расте ли, расте.

Всеки да се чувства поканен да направи тага, ако му е харесал, разбира се и бих искала да тагна Йоана... нямам си идея дали си го направила, но е време да спреш да ядеш малки деца и да влезеш във форма, dear. (Тя знае за какво говоря)

Няма коментари :

Публикуване на коментар