вторник, 17 май 2016 г.

Мразя това неловко представяне...

Здравейте! Казвам се Ева и съм на 16 години. Живея в Бургас и не знам какво друго да кажа, което ще ви интересува, освен че обожавам да чета книги, затова и реших най-накрая да си направя блог, в който ще ви споделям мнението си за всичко, което съм прочела. Любимите ми жанрове са Young Adult, световна класика и фентъзи. Разбира се, не чета само това, наслаждавам се и на биографиите на известни личности, а също и на Fictions. Мисля, че стига толкова говорене (или писане в случая?) и се надявам да не ви стана прекалено досадна. Острани съм написала профилите ми в сайтове и приложения, така че ако някой иска да се свърже с мен и да споделя ентусиазма ми за книгите, да се чувства напълно свободен! (:

6 коментара :

  1. Добре дошла в блогърското общество! ^^ Ще очаквам постовете ти и ти пожелавам успех! :)

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря ти много, Теди! Ти също вече си имаш нов последовател! ;)

    ОтговорИзтриване
  3. Добре дошла и от мен. Аз също съм още нова в блогърството и с радост ще следя постовете ти. :3

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря! Добре дошла и на теб, предполагам! :) Имаш си нова фенка! хаха

      Изтриване
  4. Здравей и добре дошла! Много се радвам когато попадна на някой със сходни интереси :) Впрочем аз също съм от Бургас :D

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аууу, радвам се да разбера, че има някоя "колежка" от махалата. Благодаря и да, аз също се радвам, че имаме сходни интереси хаха. Ще измислим някоя среща за по-напред. ;)

      Изтриване